Plus de 350 000 personnes recommandent topnanny

Chouette, des nounous sont disponibles à Zollikon (8702) !

Bezirk Meilen, les principales villes

Nounou Küsnacht ZH
Nounou Männedorf
Maria, nounou domicile - 8702 Zollikon

I have been working like a governess and Nanny by profession since January 2004. Not smoker, nationality Italian/Brazilian, level of education medium high in Europe: I am fluent speaker in Portuguese, English and Italian. I have gained experience over the years in care of 1 month years old to teenagers, and also, as a governess, in care of everything you need for the conduct the house in harmony with needs of the family. In childcare I consider myself a particularly patient person, also sweet...
Vivienne, nounou domicile Zollikon 8702

Hallo, mein Name ist Vivienne und ich bin 18 Jahre alt. Ich habe diesen Sommer das Gymnasium abgeschlossen und bin eine zuverlässige, ehrliche und fröhliche Person und liebe es Zeit mit Kindern zu verbringen. Ich habe bereits Erfahrungen mit dem Babysitten, da ich oft auf meine Cousins und Cousinen aufgepasst habe. Falls Fragen aufkommen, bin ich offen diese zu beantworten. Ich freue mich auf Ihr schreiben :) Vivienne
Marta Carmela, garde enfant domicile Zollikon 8702

Sono una ragazza molto tranquilla ma nello stesso tempo scherzosa, piaccio molto ai bambini.
Jacira Vania, auxiliaire parentale Zollikon

Guten tag liebe Eltern ich bin Vania . Ich bin selber Mutter von 3 wunderschöne Kindern. Ich mache alle Art von Betreuung. Ich habe eine große Eigenschafte als Kinder Betreuung. Ich habe sehr viel Erfahrung als Kinder Betreuung ich spiele gerne mit Kinder mache gerne Aktivität mit die Kinder . Ich werde mich freue auf eine Anrufe oder Mail. Mit freundlichen Grüßen

Hi my name is Dominika. I have over 12 years of experience working as a nanny. I took care of children from newborns to teens with different backgrounds and personalities. I love children and try my best to help them learn and grow in a positive way. That means a lot of games, art, homework help, singing, dancing, laughing, listening, going outside, exploring the city (parks, museums, art, activities, music, play-dates, etc.). I always take my work and the wellbeing of the children seriously...