Plus de 350 000 personnes recommandent topnanny

Chouette, des babysitters sont disponibles à Erlenbach ZH (8703) !

Bezirk Meilen, les principales villes

Babysitter Küsnacht ZH
Babysitter Männedorf
Babysitter Zollikon
Maria, baby sitter - 8703 Erlenbach zh

Hello, My name is Maria and I am originally from Indonesia. I've been in Switzerland for over a year now and I'm learning German language at the moment as well. I just finished my A2 and going to continue further to B1 as soon as possible. I am looking for a job in this area (babysitting, taking care of kids, etc.) because I'm comfortable with kids and I was always used to work/help in this area. My life in Jakarta was most of the time taking care of kids, because my father has his own pr...

Liebe Eltern Ich heisse Torqil , bin in der Schweiz aufgewachsen, besuche das zweite Jahr im Gymnasium (10. Klasse) und würde mich sehr freuen, Ihre Kinder zu betreuen. Ich bin 16 Jahre alt und habe schon immer eine Leidenschaft für Kinder gehabt und kann sehr gut mit ihnen umgehen, auf sie aufpassen und habe das schon früh gemerkt, als ich meine kleine Cousine betreut habe. Ich habe das gemacht, als ich dreizehn war. Sie war drei. Ich spiele gerne mit kleineren Kindern und mit älteren le...

Hello! I am a 14-year-old who is looking for experience working with children, and I am hoping to gain a connection with my community. I enjoy doing chores, and I am open to helping, but I do not have my driver's license. Not only that, but I love playing with kids, and also I am quite good at cooking. Furthermore, I am hoping to get a basic understanding of children and look forward to speaking to you soon. Also, I speak English, and I am learning Spanish and German. Have an amazing day! ...
Noora, garde périscolaire Erlenbach zh

Mein Name ist Noora ich bin Mutter von Zwei Kinder, die grosse ist in der Schul und Kleine im Kindergarten und Hort. Sie bleiben den ganzen Tag im Hort. ich habe sehr gern mit Kindern arbeiten und habe schon in der Kinderkrippe 15 Monate gearbeitet. und kümmere ich um die Kinder von meinen Freunde und Nachbarn. ich könnte mit den Kindern spielen, basteln, malen und spazieren gehen. Ihr könnte mit mir kontakt nehmen Danke